loading...
►دانلودکامل◄,مرجع دانلود,بازی,فیلم ايراني,سریال اخبار جدید
تبلیغات




دستبند چرم طرح Montblanc، چرم منعطف و با کیفیت. هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت. بهترین هدیه برای آنکه دوست می دارید. طراحی فوق العاده شيک و جديد ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1556 پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

دانلود رایگان فیلم من سالوادور نیستم

 

دانلود رایگان فیلم ایرانی من سالوادور نیستم با لینک مستقیم

من سالوادور نیستم با کیفیت بالا عالی و حضور رضا عطاران

دانلود رایگان فیلم من سالوادور نیستم :

فیلم جدید سالوادور نیستم تبدیل به یک فیلم معروف و پر بازدید میشود و در این فیلم ریوالدوی برزیلی هم حضور دارد که اشتباهی با رضا عطاران اشتباه گرفته میشود و ماجرا های بسیار جالبی روی میدهد ولی اجازه ی اکران به این فیلم ندادند و هنوز منتظر آن هستیم که این فیلم وارد بازار شود . ماجرای از این قرار است که خوانواده ی رضا عطاران سفر به برزیل جایزه میگیرند و تشابه چهره ی رضا عطاران با سالوادور فیلم طنزی را به وجود می آورد که بسیار جالب است .

توضیحات کامل فیلم من سالوادور نیستم :

من سالوادور نیستم Man Salvador Nistam تهیه کننده : منصور سهراب‌ پور و سیدامیر پروین حسینی میباشد و کارگردان : منوچهر هادی نویسنده: رضا مقصودی است .

بازیگران فیلم من سالوادور نیستم :

رضا عطاران ، یکتا ناصر ، مهدی محرابی ، ژیلا صادقی ، سوگل محرابی ، ریوالدو و ...

خلاصه داستان :

همانطور که در بالا گفتیم قضیه مربوط به برنده شدن یک خوانواده در سفر به برزیل است . در این سفر رضا عطاران با یکی از شخصیت های مهم برزیل اشتباه گرفته میشود که تشابه چهره ای عامل آن است و داستان های جالبی پیش می آید ...

شخصیت ها و ستارگان برزیلی در فیلم :

در فیلم ریوالدو که فوتبالیست معروف برزیل بوده است حضور دارد که با رضا عطاران در سکانس هایی از فیلم همبازی میشود . ستارگان و بازیکن های نامی برزیلی دیگری نیز در فیلم بازی میکنند که اسم آن ها نامعلوم است .

حاشیه و خارج از سکانس های فیلم :

با توجه به حضور یک زن برزیلی بی حجاب و حساسیت هایی که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد بعضی از سکانس های مشترک بین این دو بازیگر حذف شده است تا مجوز اکران را بگیرند .

دلیل اکران نشدن فیلم من سالوادور نيستم :

حوزه ی هنری سازمان عهده دار اکران فیلم من سالوادور نیستم هستش و این فیلم را از جنبه های دینی و فرهنگی و اجتماعی برسی میکند و در این مورد بار ها با اصلاح هایی صورت گرفته شده است . بخش هایی از فیلم حذف شده است .این فیلم از شوخی های سخیف برخوردار است و بر اساس کمدی موقعیت ساخته شده است .

از جمله اصلاحات رفتارهای ناصر شخصیت اصلی داستان است . اما شاکله اصلی کمدی و موقعیت های طنز فیلم بر اساس شغل ناصر - شخصیت اصلی داستان - که در ابتدا معلم دینی بوده است شکل گرفته و شوخی هایی تعبیه شده که مخاطب را با شغل شخصیت اصلی دچار تناقض می کند. این شغل باعث شده است که فضا و جغرافیای خاصی در کمدی موقعیت ایجاد کند که پس از اصلاحات شغل ناصر تغییر کرده و چند دیالوگ به فیلم اضافه شده است. نکته اینجاست که براساس پیگیری های خبرنگار سینمایی فارس تغییرات انجام شده نتوانسته فیلم را مبدل به فیلمی سالم وخانوادگی بدل کند. (19 دی)

زمان پخش فیلم من سالوادور نیستم :

نا معلوم

تاریخ اکران فیلم من سالوادور نیستم :

حبیب اسماعیلی مدیر رسانه ی فیلم سازان در مصاحبه با ایسنا گفت این فیلم که قرار بود در آذرماه قرار بود اکران شود به تعویق افتاد و در 5 اسفند ماه توسط سرگروهی سینما ماندانا اکران شود و در نوروز نیز ادامه پیدا کند .

آمار فروش اولیه ی من سالوادور نیستم رکورد زد :

گروه سینمای ایران : فیلم من سالوادور نیتسم در هفته ی اول اکرانش 580 ملیون تومان فروخت در هفته ی دوم توانست وارد باشگاه میلیاردی ها شود که در نوع خود یک رکورد بزرگ محسوب میشود .

این فیلم در 32 روز نمایش به مرز 6 ملیارد تومان رسید و فروشش رکورد عجیبی زده است !! 21 فروردین 95 فروش فیلم از 10 میلیارد نیز گذشت .

 

عکس های پشت صحنه فیلم من سالوادور نیستم

دانلود رایگان فیلم من سالوادور نیستم

دانلود رایگان فیلم من سالوادور نیستم

دانلود رایگان فیلم من سالوادور نیستم

دانلود رایگان فیلم من سالوادور نیستم

دانلود رایگان فیلم من سالوادور نیستم

دانلود رایگان فیلم من سالوادور نیستم

دانلود رایگان فیلم من سالوادور نیستم

دانلود رایگان فیلم من سالوادور نیستم

 

دانلود تیزر (آنونس) فیلم طنز جدید من سالوادور نیستم

با بازی رضا عطاران و ریوالدو برای دانلود کلیک کنید

12.93 مگابایت

لینک دانلود فیلم ایرانی من سالوادور نیستم

به زودی در همین پست ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود فیلم من سالوادور نیستم، فیلم من سالوادور نیستم، دانلود رایگان من سالوادور نیستم، دانلود رایگان من سالوادور نیستم با کیفیت بالا، دانلود تیزر من سالوادور نیستم، دانلود آنونس من سالوادور نیستم، من سالوادور نیستم با کیفیت بالا، دانلود من سالوادور نیستم با لینک مستقیم، دانلود سینمایی من سالوادور نیستم، دانلود فیلم من سالوادور نیستم با لینک مستقیم، دانلود فیلم من سالوادور نیستم با حجم کم، من سالوادور نیستم لینک مستق

یم، من سالوادور نیستم رایگان و حجم کم، دانلود فیلم من سالوادور نیستم با حضور رضا عطاران، من سالوادور نیستم،

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت لود قالب؟
    تبادل لینک


    آمار سایت
  • کل مطالب : 616
  • کل نظرات : 246
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2377
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 173
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 1,230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 10,757
  • بازدید ماه : 17,440
  • بازدید سال : 238,966
  • بازدید کلی : 3,207,771
  • نرم افزار های کاربردی









    آمارگیر وبگذر